tisdag 20 oktober 2015

3.2.1..

Nu kör vi. I åratal har jag funderat på att starta en mode blogg, men aldrig känt mig redo. Men nu i slutet av 2015 känner jag mig extra peppad. Jag är Anna, 28 år snart 29. Jag bor i en liten stad, Jakobstad i Finland. Jag hoppas att jag någon gång får en möjlighet att flytta utomlands. Men det får tiden utvisa. Min blogg kommer främst att handla om mode, men också om mitt liv i Finland. Ni är alla välkomna att läsa min blogg och jag hoppas att ni kommer att hitta något intressant att läsa om.

Here we go. For years, I have thought about starting a fashion blog, but I have never felt ready. But now at the end of 2015, I feel extra psyched. I am Anna, 28 years old soon 29.  I live in a small town, Pietarsaari, Finland. I hope that one day I get an opportunity to move abroad. But only time will tell. My blog will mainly focus on fashion, but also about my life in Finland. You are all welcome to read my blog and I hope you´ll find something interesting to read about. (P.S. I´m very sorry about my english, as you see it´s not perfect, but I hope you understand.)

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4377497340"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar