söndag 8 november 2015

Good morning and Good night








Steg upp klockan 5 idag. Galet, jag vet eftersom det är en Söndag. Men som några redan vet är jag ett Pittsburgh Penguins fan, och eftersom jag är ledig idag tänkte jag offra mig en sovmorgon och kolla in matchen, tyvärr förlorade de. Men vad jag istället gjorde var att laga scones. Varför inte ha en ordentlig frukost för en gångs skull, klockan 7 på morgonen. Så scones och te kommer göra mig pigg och glad idag. Godmorgon Finland och Europa, och Godnatt Amerika.

Got up at 5 am today. Crazy, I know, because it´s a Sunday. But as some already know, I am a Pittsburgh Penguins fan, and since I´m off from work today, I sacrificed myself a sleep-in and checked out the game, unfortunately they lost. But what I did instead was to make scones. Why not have a proper breakfast for once, at 7 o'clock in the morning. So scones and tea will make me happy and energetic today. Good morning Finland and Europe, and Good night America.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar