tisdag 10 november 2015

L.O.V.E

När jag är och köper nya kläder så kommer jag alltid hem med åtminstone en kavaj. Jag får bara mer och mer. Kanske det låter konstigt att säga det här när man har en mode blogg, men jag hatar att shoppa. Speciellt när man provar kläder och så är storleken fel och man måste prova igen, därför har jag många kavajer. De är enkla att sätta på. Här har ni några kavajer som är väldigt snygga och som jag vill ha.

When I buy new clothes, I always come home with at least one blazer. I just get more and more. Maybe this sounds strange to say when you have a fashion blog, but I hate shopping. Especially when you are trying on clothes and the size is wrong and you have to try again, that´s why I have many blazers. They are easy to put on. Here you have some blazers that are very beautiful and that I want.










9


Get the black/white blazer here, black/grey blazer here, white blazer here, green blazer here, grey/blue blazer here, grey/black/gold blazer here, grey blazer here, salmon-colored blazer here, brown/beige blazer here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar