söndag 22 november 2015

Saturday birthday party





Igår fick jag åka hem till mina föräldrars hus och fira min lillebror. Men för att slippa dit, måste jag först gräva mig fram till bilen och borsta bort snön i flera minuter. Fingrarna blev som istappar och fötterna blev våta, men det var värt det. För när jag äntligen kom fram till Bosund, var dom bor, så fick jag äta en smaskens god choklad tårta som min bror hade bakat. Den ser läcker ut, eller hur!

Yesterday I got to go home to my parents' house to celebrate my little brother. But to get there, I had to first dig myself to the car and brush off the snow for several minutes. My fingers were like ice pins and my feet got wet, but it was worth it. For when I finally came to the Bosund, where they live, I got to eat a yummy good chocolate cake that my brother had baked. It looks delicious, right!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar