torsdag 12 november 2015

Time for Expensive vs Cheap Week 4

Idag har varit en väldigt dålig dag, vet inte om man skall skratta eller gråta. Men idag är det dags för Dyrt vs Billigt, så det är bara att rycka upp sig och börja blogga. Idag har vi Adriana Lima, när jag var yngre så ville jag se ut som henne. Hon är en av Victoria´s Secrets modeller, hon har varit det i många år. Här har hon en hel outfit i svart, min favorit färg. Hon ser både rik och festlig ut på samma gång. Vill du ha stilen så finns allt på Asos.com. Tryck där nere under bilderna om du vill ha dem direkt.
Nu skall jag ställa mig färdigt och köra till min systers hus, vi skall ta en bad kväll i hennes badtunna i kväll. Kanske det tar bort allt stress jag har fått idag.

Today has been a very bad day, do not know whether I should laugh or cry. But today it´s time for Expensive vs. Cheap, so it´s just to uproot myself and start blogging. Today we have Adriana Lima, when I was younger, I wanted to look just like her. She is one of Victoria´s Secrets models, she has been one for many years. Here she has an entire outfit in black, my favorite color. She looks both rich and festive out at the same time. If you want her style, you can get everything at Asos.com. Press here under the pictures if you want them right away.
Now I will get myself ready and drive to my sister´s house, we will have a bath time tonight in her hot tub. Maybe that will take away all the stress I have received today.










 
Get the jacket here, leggings here, top here, bag here, shoes here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar