torsdag 19 november 2015

Time just flies away.....



Jag åkte till jobbet klockan 5 på morgonen idag, nu äntligen har jag fått komma hem. De här två veckorna har jag haft väldigt fullt upp, träningen och bloggen har fått ta lite stryk. Men jag hoppas att allt kommer att ordna upp sig tills nästa vecka. Sedan jag startade min blogg så har jag nu fått över 1000 visningar så tack till alla som följer mig, jag hoppas att ni får någon nytta av bloggen. Här får ni ta del av några foton som vi har tagit sedan jag startade för lite mera än en månad sedan. Det är galet hur snabb tiden går.

I went to work at 5 am today, now I´m finally home. These two weeks have been very busy, so the training and my blog has taking some beating. But I hope that everything will be fixed until next week. Since I started my blog, I have now received over 1000 views, so thanks to everyone who follows me, I hope you get some use of the blog. Here you have some photos that we've taken since I started, a little more than a month ago. It's crazy how fast time goes.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar