måndag 16 november 2015

What I want more

Har just kommit hem från Kokkola i Finland. Jag har varit och köpt en ny bil, eller ny är den kanske inte. Men den är ny för mig. Min förra bil gick sönder så jag måste köpa en annan. Det är en väldigt gammal och en ful bil, men den var billig. Jag föredrar att köpa sådant jag verkligen vill ha, som t.ex dom här skorna från H&M.com.

I have just come home from Kokkola in Finland. I have bought a new car, or maybe it´s not new. But it´s new for me. My last car broke down so I had to buy another one. It´s a very old and an ugly car, but it was cheap. I prefer to buy things that I really want, like for example these shoes from H&M.com.






Get the beige shoes here, black boots here, purple pumps here, black shoes here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar