torsdag 17 december 2015

Fake for life

1
3
2

4
5



Vad tycker ni om en fake pälsjacka. Jag älskar dem, man ser väldigt elegant i dem, plus de är hur snygga som helst. När jag var till Vasa för en shopping helg var det meningen att jag skulle köpa en sådan till mig, men när jag satte dem på mig så såg jag väldigt stor ut, det fattar man ju förstås, de är ju tjocka. Men jag var inte redo att köpa en då. Nu när jag är hemma igen och tänker tillbaka på jackan så ångrar jag mig lite. Jag älskar min nya gråa kappa, men jag skulle antagligen ha älskat pälsjackan också. De flesta tänker väl nu, att du kan ju alltid beställa en på internet, det skulle jag göra om inte jag skulle ha shoppat upp alla mina pengar. Men för de som kan, så kan ni köpa de här eleganta pälsjackorna.

What do you think of a fake fur jacket. I love them, you look very elegant in them, plus they are so gorgeous. When I was in Vaasa for a shopping weekend I was supposed to buy one for me, but when I put them on me, I looked very big, of course you would look that when they are so thick. But I was not ready to buy one then. Now that I'm home again and I think back on the jacket, I regret it a little bit. I love my new gray coat, but I would probably have loved a fur jacket too. Most people are probably thinking, you can always order one online, I would do that, if I hadn´t have shopped up, all of my money. But for those who can, you can always buy these gorgeous fur jackets.

Buy nr 1 here, nr 2 here, nr 3 here, nr 4 here, nr 5 here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar