lördag 19 december 2015

Old and lazy

Spenderar min Lördags kväll med att bygga ett 2000 bitars pussel. Vad har hänt, varför föredrar jag att bygga pussel istället för att gå ut och träffa andra människor? Jag har väl blivit för gammal och lat. Jag sade att det bara skulle ta mindre än en månad att bygga ett 2000 bitars pussel, men jag tror att jag får ta tillbaka det, det tog mig 2 timmar att bara bygga yttre kanten på pusslet. Puh, det är lättare sagt än gjort.

I spend my Saturday night building a 2,000-bit puzzle. What happened, why do I prefer to build a puzzle, instead of going out and meet other people? Well I guess that I´m too old and lazy. I said that it would only take less than a month to build a 2,000-bit puzzle, but I think I have to take that back, it took me two hours just build the outer edge of the puzzle. Whew, it´s easier said than done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar