lördag 5 december 2015

Saturday concert






Jag får nu sätta mig i soffan igen. Jag har varit och sett en till julkonsert. Den här konserten var också ganska så bra, jag hade önskat att de hade sjungit lite mera julsånger. Men de sjöng ju åtminstone O helga natt. Nu skall jag väl bara ta det lugnt, förrän min huvudvärk blir värre. Pittsburgh Penguins spelar nu inatt, skall väl titta på den matchen också.

I can now sit down on the couch again. I have been and seen another Christmas concert. This concert was also quite good, I only wish that they had sung a little more Christmas songs. But they sang at least O Holy Night. Now I will probably just take it easy before my headache gets any worse. Pittsburgh Penguins is going to play tonight, I will probably watch that game as well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar