fredag 15 januari 2016

Run, workout, run, workout.......

Sommaren 2016 närmar sig med stora steg. Det är bara några månader kvar, så nu får vi börja ta tag i träningen igen, eller de som vill ha en snygg strandkropp får börja träna på allvar nu. Det är ännu inte för sent.
När jag började träna i höstas så gick allt så bra, jag tränade mycket och åt nyttigt. Men sen kom julen, då gick allt åt skogen. Jag började äta istället för att träna. Så nu får jag börja om på nytt. Men jag har fortfarande lite över 4 månader kvar tills sommaren börjar. Och enligt min tränings freaka bror, så menar han att jag fortfarande hinner få min snygga strandkropp till sommaren.
Alltid när jag börjar träna så köper jag nya tränings kläder, bara för att jag skall få lite extra energi. Dom här är några som jag skulle vilja ha. Som ni märker så är PUMA mitt favorit tränings märke. Ni hittar allt på Zalando.
 
The summer of 2016 is approaching with big steps. There are only a few months left, so now we have to exercise for real, or those who want to have a hot beach body will have to start training right now. It´s not yet too late.
When I started training last fall, everything went so well, I trained a lot and ate healthy. But then the Christmas came, and everything went to hell. I started eating instead of training. So now I have to start from fresh. But I still have a little over 4 months to go until the summer. And my workout freak brother means that I still have time to get my hot beach body for this summer. 
Whenever I start training I buy new workout clothes, just so I can get a little extra energy. These are some clothes that I would like to have. As you see PUMA is my favorite workout brand. You will find everything at Zalando.

Buy the sweatshirt here, t.shirt here, top here, sports bra here, black/white tights here, colored tights here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar