måndag 25 januari 2016

Strike a pose


Nu börjar födelsedagen vara slut. Jag kom just hem från jobbet, så jag hinner ännu njuta i några minuter. Igår fick jag fara på restaurang och äta god mat med mina systrar. Och på Lördag så får jag fira på riktigt med hela min familj. Min bror och jag kommer att ha kalas på samma gång, så jag behöver inte planera allt själv, skönt.
Igår så hade jag på mig min snygga jacka, ville festa till det lite. Jag gör verkligen reklam för H&M här, eftersom min jacka, skor och väska är köpta från H&M. Vad tycker ni om min outfit?

My birthday is about to end. I just came home from work, so I still have a few minutes to enjoy it. Yesterday I went with my sisters to a restaurant and ate good food. And on Saturday I´ll get to celebrate for real with my whole family. My brother and I will have our party at the same time, so I dot have to plan it all by myself, so good. 
Yesterday I wore my beautiful jacket, I wanted to dress up a little more festive. I make good advertising for H&M here, because I bought my jacket, shoes and bag from H&M. What do you think of my outfit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar