tisdag 16 februari 2016

GRAMMY




Inatt så hölls Grammy awards för den 58:de gången i Los Angeles. Och jag måste säga att jag är verkligen besviken på klänningarna som de hade. Jag hade förväntat mig många snygga klänningar, men istället så hittade jag bara några få som jag tyckte om. Jag hittade inte en endaste klänning som jag tänkte wow, när jag såg den. Så jag måste säga att de här 6 är dom bästa bland en massa dåliga. Jag tycker bäst om Ariana Grande och Chrissy Teigens klänningar, resten är bara okej. Bland vinnarna så hittar man Taylor Swift och Ed Sheeran.

Tonight they had Grammy Awards for the 58th time in Los Angeles. And I must say that I'm really disappointed with the dresses they had. I had expected many beautiful dresses, but instead I found only a few that I liked. I didn't find a single dress that I thought wow, when I saw it. So I must say that these 6 are the best among a bunch of bad. I really liked Ariana Grande and Chrissy Teigens dresses, the rest is just okay. Among the winners, you will find Taylor Swift and Ed Sheeran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar