söndag 28 februari 2016

Ice woman




Okej, nu börjar dagen lida mot sitt slut. Det har varit en underbar dag. Jag fick åka till vårt sommarställe, som jag har saknat så mycket. Jag fick vinterbada, och nu fick jag vidare till finalen i Sveriges Melodifestival, dom som jag hejade på. Grattis Frans och Molly.
Vad händer imorgon då! Ja du, det blir kanske lite mera simning då, men i ett lite varmare vatten. Ni får se mera då. Nu snart tar jag och går och sover. Så Godnatt på er, dröm vackra drömmar.

"Okay, now the day is almost over. It has been a wonderful day. I had the chance to go to our summer place, that I've missed so much. I got to take a winter bath, and now I got lucky, that the people that I cheered for, had the chance to go to the finals in Swedish Melodifestival. Congratulations Frans and Molly. 
And what happens tomorrow! Yes, wouldn't you like to know, it will perhaps be a little more swimming, but in a slightly warmer water. You will see more then. Soon I have to go and sleep. So goodnight to you all, dream beautiful dreams."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar