fredag 5 februari 2016

My love messages



Att bo i Sandsund har många fördelar, som t.ex idag när jag skulle åka till jobbet, så möttes jag av det här. Det stod LOVE YOU ANNA på min bil, och två hjärtan på sidan. Det var ju såklart min syster och systerdotter som hade varit i farten och klottrat på min bil. Tyvärr så blåste det bort snabbare än vad det tog att skriva dit det. Att få små meddelanden som överraskningar, gör ju vem som helst glad.
Jag älskar er också, mina sambosar. =)
Efter jobbet så kom jag hem till Sandsund till ett tomt hus, de hade stuckit till vårt sommarhus. Eftersom jag slutade så sent så skippade jag det och hänger istället ensam. (Det är tyvärr ingen inbjudan =).) Jag hatar att vara ensam i ett stort hus, men det skall jag väl klara av.

Living in Sandsund has many advantages, such as today, when I was going to work, I saw this. It was LOVE YOU ANNA written on my car, and two hearts on the side. It was obviously my sister and my niece who have been writing on my car. Unfortunately, it blew away faster than it took to write it there. To get small messages as a surprise, would make anybody happy. 
I love you too, my cohabitants. =) 
After work I came home to Sandsund to an empty house, they left me and went to our summer house. Since I finished working so late, I skipped it and instead I'm hanging alone. (That is unfortunately not an invitation =).) I hate to be alone in a big house, but I guess I'll be okay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar