onsdag 17 februari 2016

On sale





När våren börjar närma sig, så brukar jag börja shoppa kläder som är på rea. Speciellt vinter jackor, för de kan vara så dyra i början av vintern. För dom mode galna, kanske det känns som en risk att köpa en ny kappa eller en pälsjacka nu. Men jag tror att de kommer att vara kvar ännu nästa vinter. Och vad spelar det för roll om dom inte är bland dom modernaste nästa år, de är ju fortfarande lika snygga som dom alltid har varit.
Jag försöker ju hänga med i mode så gott jag kan. men när jag shoppar så tänker jag inte på vad som är modernt, utan jag tänker mest på vad som är snyggt. På Nelly har dom ett ganska så stort urval av jackor som är på rea. Dom här 6 är bara några av dom.

When spring is approaching, I usually start shopping clothes that are on sale. Especially winter jackets, because they can be so expensive at the beginning of the winter. For those fashion crazy people, maybe it feels like a risk to buy a new coat or a fur jacket now. But I think they will be modern even next winter. And what does it matter if they are not among those most modern things next year, they're still as stylish as they have always been. 
I try to keep up with fashion as best that I can. but when I shop, I don't think what's modern, I think most about, what's beautiful. At Nelly, they have a pretty wide selection of jackets that are on sale. These 6, is just some of them.

Get the black/grey coat here, the pink fur jacket here, the fur jacket here, the blue/black coat here, the pink jacket here, the black leather jacket here.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar