torsdag 18 februari 2016

Reminder


Det här kommer att vara det kortaste inlägget någonsin. Jag sov så väldigt länge idag eftersom jag var uppe så länge inatt. Jag antar att det var mitt fel. Så om bara några minuter så måste jag vara på jobbet. Jag tänkte bara påminna er om att fråga på vad ni vill. Det spelar ingen roll hur personliga frågorna är, jag har inget att dölja. Jag skall försöka att svara på dem på Lördag.

This will be the shortest post ever. I slept so very long today because I was up so late last night. I guess it was my fault. So in only a few minutes, I have to be at work. I just wanted to remind you to ask what you want. It doesn't matter how personal the questions is, I have nothing to hide. I will try to answer them on Saturday. I have received many questions from Finland, so you, from the other nations can also ask, if you have any questions.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar