söndag 7 februari 2016

Sunday feeling



Photos taken by Josefin Canko

Igår så hade jag min fotografering. Vi skulle fota två olika outfits, men kameran och jag blev så kall, så vi tänkte att vi skulle fortsätta idag. Men nu har vissa blivit sjuk, och jag är så fruktansvärt trött, så vi får tyvärr skippa det. Vi hann bara ta ett bra foto av min andra outfit igår, ni får se lite av den här.
Jag får nu istället ta det lugnt hela Söndagen, och kanske bara kolla film efter film efter film. Just nu så kollar jag på en väldigt konstig barnfilm på albanska med min systerdotter, jag förstår inte något, men vad gör väl det. Imorgon så börjar jag jobba igen, om inte jag också blir sjuk.

Yesterday I had my photo shoot. We were going to shoot two different outfits, but the camera and I was so cold, so we thought we would continue today. But now some of us is sick, and I'm so terribly tired, so unfortunately we'll have to skip it. We only had time to take a good photo of my other outfit yesterday, so you will see a little of it here . 
I will now instead take it easy the whole Sunday, and maybe just watch one movie after another movie after another movie. Right now I'm watching a very strange children's movie in Albanian with my niece, I don't understand anything, but what does it matter. Tomorrow I start working again, if I don't get sick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar