fredag 4 mars 2016

A new level



Olivia Munn är för mig inte en så stor kändis. Det är sällan som jag hör om henne, ser henne i filmer eller i mode magaziner. Men igår när jag köpte en skvaller tidning så fanns hon där. Och så snygg hon har blivit. När hon var ihop med Joel Kinnaman så såg hennes stil lite annorlunda ut. Idag så är allt perfekt. Kläderna, håret och sminket gör att hon är snyggast och mest elegant. Hur snyggt blir det inte med ett rött läppstift, så snyyyyggt.
Men vem är hon då! Jag har googlat henne för att ta reda på vem hon egentligen är, varför hon ser så känd ut, men jag vet att jag inte har sett henne i någon film.
Hon är en skådespelare, modell och en tv-personlighet. Hon är 35 år gammal och dejtar Aaron Rodgers som spelar för Green Bay Packers. Hennes riktiga namn är Lisa Olivia Munn, Lisa använde hon i början av sin karriär. 2006 tog hon bort namnet och började att bara använda namnet Olivia, ett bra val tycker jag. Jag kommer inte ihåg henne från någon film, men kanske ni känner igen henne. Hon har bl.a spelat i Magic Mike, Iron Man 2, The babymakers, New Girl, Chuck och Greek. Hon har spelat i en massa andra filmer och serier, men jag orkade inte sätta upp alla. För mig så är hon bara känd, för att hon tidigare dejtat Sveriges skådespelare Joel Kinnaman.

"Olivia Munn is for me not a big celebrity. It's rare that I hear about her, see her in movies or in fashion magazines. But yesterday when I bought a gossip magazine, she was there. And she has become so stylish. When she was dating Joel Kinnaman, her style looked a little different. Today, everything is perfect. The clothes, the hair and the make up makes her the hottest and the most stylish person. It's so gorgeous to have a red lipstick, so gorgeeeeous. 
But who is she! I have Googled her to find out who she really is, why she looks so familiar, but I know that I haven't seen her in any movies. 
She is an actress, model and television personality. She is 35 years old and is dating Aaron Rodgers player for the Green Bay Packers. Her real name is Lisa Olivia Munn, she used the name Lisa in the beginning of her career. In 2006, she took away the name and started using only the name Olivia, a good choice. I don't remember her from any movies, but maybe you recognize her. She has among others played in Magic Mike, Iron Man 2, The Baby Makers, New Girl, Chuck and Greek. She has played in a lot of other movies and series, but I didn't want to put up all of them. For me she is only famous because she previously dated the Swedish actor Joel Kinnaman."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar