onsdag 2 mars 2016

When the disappointment goes to the next level


Oj, vad besviken jag blev idag när jag besökte min lägenhet och såg att de ännu inte var nära med att vara färdig renoverad. Jag måste få flytta tillbaka snart. Jag var 100% säker på att jag skulle få flytta tillbaka den här helgen, men tyvärr inte. Det enda som var färdigt var väggen. Golvet är ännu inte klar, har fortfarande inte någon inredning, det hänger en massa sladdar från väggen och jag har inte något tak. Så nej, jag får INTE flytta in ännu, men jag får hoppas på nästa helg då istället. Jag får se på det positiva, och det är att, när mitt badrum blir klar så kommer det att bli super snyggt. Jag älskar det redan, fast det är halv klart.

Oh, how disappointed I was today when I visited my apartment and saw that they were not yet close to being done renovated. I need to move back soon. I was 100% sure that I would move back this weekend, but unfortunately not. The only thing that was done was the wall. The floor is not yet complete, I still have no interior, there hangs a bunch of wires from the wall and I have no roof. So no, I can NOT move in yet, I will hope for the next weekend instead. I have to see on the positives, and that is, when my bathroom is completed, it will be super beautiful. I love it already, even though it's half done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar