måndag 30 november 2015

A sick day


Jag ligger just nu i soffan och tycker synd om mig själv. Jag har varit sjuk sedan Lördags, men börjar äntligen känna mig bättre nu. Idag har jag börjat kunna äta lite. Chips och limsa är väl en bra början. Så nu tar jag det bara lugnt och tittar på Alias, jag älskar den serien. Har säkert kollat igenom den snart 10 gånger. Jag skall försöka blogga lite mera senare idag, men nu får ni nöja er med det här. =)

I´am laying right now on the couch and feeling sorry for myself. I have been sick since Saturday, but I´am finally starting to feel better. Today I have started to eat something. Chips and Limsa is a good start. So now I´am taken it calmly and watching Alias, I love that serie. I have probably looked through it almost 10 times. I will try to blog some more later today, but now you have to settle with this. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar