måndag 30 november 2015

Why I fell in love with Fashion


























Jag vet. Ni undrar säkert varför jag har satt upp så här många bilder. Men när man älskar alla så är det ganska så omöjligt att inte visa upp varenda plagg. Alla dom här kläderna har Donatella Versace designat. Alla bilderna kommer från hennes modevisning i Milano 2015. Det är p.g.a henne som jag blev förälskad i mode. För flera år sedan såg jag en kvinna i en skvaller tidning som hade på sig en klänning från Versace. Jag tyckte den så fantastisk ut. Så jag kollade upp designen. Och då blev jag fast. Hennes stil är helt i min smak. Alla hennes kläder har häftiga skärningar och mönster på dem. De lyser både romantik och rockigt om dem. Min dröm är att jag någon gång skall få bära ett plagg som hon har designat.

I know. You're probably wondering why I have put up so many photos. But when you love everyone it´s quite impossible not to show up every single one. All these clothes is Donatella Versaces design. All the images comes from her fashion show in Milan in 2015. I fell in love with fashion because of her. Several years ago I saw a woman in a gossip magazine who wear a dress designed by Versace. It looked so fantastic. So I looked up the design. And then I was stuck. Her style is completely my taste. All clothes have cool cuts and patterns on them. They shine romance and rock about them. My dream is that one day I will have the chance to wear a garment that she designed.

Här kan ni kolla upp alla hennes kläder från modevisningen i Milano. Versace i Milano 2015
Here you can look up all of her clothes from the fashion show in Milan. Versace in Milan 2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar