onsdag 25 november 2015

Christmas shopping









Nu snart är det lilla jul, jag vet inte om lilla jul firas på samma sätt runt om i världen. Men här i Finland så börjar man sätta upp julsaker, kanske lite försiktigt. Jag sätter upp nästan allt på en gång. Julen är så kort, så jag vill hinna njuta av jul myset. Så granen skall upp, ljus stakorna skall sättas i fönstret, och lilla tomten får sätta sig under granen. Idag var jag och köpte en massa nya jul grejer. Blev en aning fattigare, men jag vill ha en super mysig jul i min lägenhet i år. Allt är köpt från Halpa-Halli i Finland.

It´s soon Little Christmas, I don´t know if Little Christmas is celebrated in the same way around the world. But here in Finland you will start to put up Christmas decorations, maybe a little cautiously. I always put up almost everything at once. Christmas is too short, so I want to have time to enjoy of all Christmas cosiness. The Christmas tree will be up, and I will put the candlestick in the window, and the little santa will be under the Christmas tree. Today I bought a lot of new Christmas stuff. I became a little poorer, but I want to have a super cozy Christmas in my apartment this year. Everything is bought from Halpa-Halli, in Finland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar