torsdag 26 november 2015

Shoes for everyone











































I mitt släkte är vi kända för att vara väldigt långa och att ha stora fötter. Jag som är 173 cm (5ft 8in) är en av dom kortare. Jag önskar att jag skulle vara lite längre, för när jag pratar med dom som är lite längre än mig, så känner jag mig liten. De som är kortare har inga problem med att använda högklackade skor, medan dom som är långa är för rädda för att använda dom. Så jag tycker att man skall våga sig fram, börja med låga skor, sen ta det till en ny nivå. En dag kanske du vågar använda höga skor.
Här har jag iallafall några låg klackade skor för dom som inte ännu känner sig redo eller för de som bara vill köpa ett par nya skor.

In my genus, we are known for being extremely tall and have big feet. I, who is 173 cm (5ft 8in) tall is one of the shorter one. I wish I could be a bit taller, because when I talk to those that are a little taller than me, I feel small. Those who are short have no problem using high-heeled shoes, while those that are tall is too afraid to use them. So I think you should try small, start with low shoes, then take it to a new level. One day, perhaps, you will not be afraid using high-heeled shoes.
Here I have some Low-heeled shoes for those who do not yet feel ready, or for those who just want to buy a new pair of shoes.

Get the black boots here, grey boots here, beige boots here, brown boots here, black boots with buckles here, black boots with two zippers here, beige ankelboots here, black/white boots here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar