onsdag 4 november 2015

Dreamer

När ni är och köper nya kläder, har det någon gång hänt sig att de kläder du älskar är alltför dyra. För mig händer det nästan hela tiden. Jag köper nästan aldrig kläder som är mera än 100€ (about100USD, ca1000 kronor). Jag har hellre mycket billiga kläder som jag tycker om, än ett dyrt klädesplagg som jag älskar. Här får ni se på dyra kläder som jag väldigt gärna vill ha men aldrig kommer att få. Har ni hört om fönster shopping, om inte så här får ni prova på. Eller så får de som har en tjock plånbok trycka på here där nere, och ta och köpa några av plaggen, och göra oss andra fattiga avundsjuka.

When you are buying new clothes, has it ever happened that the clothes you love is too expensive. For me, it happens almost all the time. I almost never buy clothes that is more than 100€ (about100USD, 1000 kronor). I prefer to have a lot of cheap clothes that I like, than one expensive piece of clothing that I love. Here you can see expensive clothes that I want to have very much but will never get. Have you heard about window shopping, if not, then here you get to try. Or, those who have a thick wallet, press here under the pictures, and buy some of the clothes, and make us other poor people jealous.
















Red leather jacket here, silver jacket here, white sweater here, white jacket here, jumpsuit here, cardigan here, leather trousers here, high boots here, ankle boots here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar