tisdag 3 november 2015

Light up your day










If you want the sweater press here, jacket here, jumpsuit here, jeans here, top here, boots here, open boots here, bag here

Nu när hösten har kommit så klär vi oss automatiskt i mörka kläder. Jag fattar, hösten och vintern är tråkigt och kallt. Men därför skall vi pigga upp oss och andra och börja klä oss i lite starkare färger som röd, lila, gul och orange. Jag tycker inte om gul och orange så därför tänker jag bara klä mig i röd och lila färger. Väskan på bilden har jag redan köpt och den använder jag flitigt, kanske andra tycker för mycket. Så tag och köp åtminstone en klädesplagg i en stark färg, så lovar jag att du kommer att bli lite piggare.

Now when the fall has arrived we dress automatically in dark clothes. I get it, fall and winter is boring and cold. That´s why we should brighten up ourselves and others and begin to dress in a little stronger colors like red, purple, yellow and orange. I don´t like yellow and orange that's why I´ll just dress me in red and purple colors. The bag in the picture I have already bought and I use it extensively, perhaps others think too much. So go and buy at least one item of clothing in a strong color, I promise that you´ll be more happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar