torsdag 10 december 2015

A little naked truth





















Min träning har varit lite trög på den senaste tiden, så jag har bestämt mig för att motivera mig på ett till sätt. När jag når min dröm vikt, som jag fortfarande tror att jag når till sommaren 2016, då får jag köpa mig nya, sexiga och snygga underkläder från Victoria´s Secret. Alla underkläder är ju lite dyrare än vad man normalt skulle köpa, men om jag faktiskt klarar av att nå min mål vikt så tycker jag att jag får fira lite extra.
Om killarna har svårt att hitta en julklapp att ge åt sina respektive, så kan ni ju alltid köpa från Victoria´s Secret butiken online. De flesta kvinnorna skulle nog uppskatta att få dem.

My training has been a bit sluggish in the recent times, so I've decided to motivate me in another way. When I reach my dream weight, which I still think I can reach until summer 2016, then I´ll get to buy for myself a new, sexy and stylish underwear from Victoria's Secret. All underwear is a bit more expensive than what you would normally buy, but if I actually manage to reach my goal weight, I think that I'll get to celebrate a little extra.
If the guys have trouble finding a Christmas gift to give to your significant other, you can always buy a gift from Victoria's Secret shop online. Most women would probably be delighted to receive them.

Buy underwear from Victoria´s Secret here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar