onsdag 9 december 2015

SNÖ of Sweden










När det handlar om smycken så är det nästan bara ett märke som gäller för mig. Jag pratar förstås om SNÖ of Sweden. Jag kan inte förklara varför jag älskar märket, förutom att de alla är fruktansvärt snygga. Jag äger bara ett armband och en ring från det märket. De kanske är lite dyrare än andra vanliga smycken som man köper från affären, men jag lovar att smyckena är värda alla era pengar. Zalando har de bästa erbjudanden, alla smyckena kommer därifrån.

When it comes to jewelry, it's almost just one label that applies for me. I'm talking of course about Snö of Sweden. I can´t explain why I love that label, except that they are all terribly beautiful. I only own a bracelet and a ring from that brand. They might be a little more expensive than other jewelry that you buy from the store, but I promise that the jewelry is worth all of your money. Zalando have the best offers, all the jewelery comes from there.

Zalando, SNÖ of Sweden 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar