onsdag 2 december 2015

A messy braid







Jag har varit sjuk i fyra dagar nu, jag börjar bli trött på det nu. Man börjar t.o.m sakna jobbet. Jag är för trött för att orka stiga upp från sängen, för att ta en ordentlig dusch, så jag känner mig inte direkt fräsch just nu.
Jag börjar redan nu planera hur jag vill ha mitt hår på julen. En slarvig fläta är alltid snyggt. Jag har aldrig varit någon expert när det kommer till mitt hår. Endera sätter jag upp håret i en hästsvans, eller så sprejar jag mitt hår så att det lockas lite. Men att göra en snygg fläta har jag aldrig lyckats med. Som tur så har jag några dagar på mig att öva.

I have been sick for four days now, I'm getting really tired of it. I´m even starting to miss work. I'm too tired to get up from the bed, to take a good shower, so I am not exactly fresh-looking right now.
I have already started to plan how I want my hair on Christmas. A sloppy braid is always neat. I have never been an expert when it comes to my hair. Either I put my hair up in a ponytail, or I spray my hair so that it curl a little. But to make a neat braid, that´s something that I have never succeeded with. Luckily, I have a few days to practice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar