lördag 26 december 2015

Best gift ever



Idag är det den tredje och sista dagen av julfirandet. Därför tänkte jag visa en sak som jag fick i julklapp. Av min syster fick jag ett SNÖ of Sweden armband och örhänge, de är båda av rosé guld. Snygga eller hur! Jag hade också önskat mig pengar i år, så att jag kan köpa en ny dator. Den jag har nu är inte den bästa. Eftersom jag också fick pengar i present, så skall jag väl köpa en ny.

Today it is the third and last day of the Christmas celebrations. I will therefore show you one thing that I got for Christmas. My sister gave me a SNÖ of Sweden bracelet and earring, they are both made of rosé gold. Beautiful, right! I also wanted money this year, so I could buy a new computer. The one I have now is not the best. Since I also received money gifts, I can buy a new one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar