måndag 7 december 2015

Christmas sweaters





























I de flesta jul filmer så har vissa personer på sig jätte fula tröjor. Ni vet kanske vad jag menar, tröjor med stora snögubbar eller en massa jultomtar på. Jag har alltid avskytt de tröjor, men jag måste nu bevisa för andra och mig själv att man kan ha på sig en jultröja utan att vår outfit blir ful. Jag hittade två hyfsat snygga tröjor med jul mönster på. Om du sätter på dig en snygg kjol eller byxor, och matchar det med super snygga skor, så får du en väldigt snygg jul klädsel. PS. Jag skulle kunna dö för de här skorna. Har aldrig sett snyggare skor.

In most Christmas movies some people wear a very ugly Christmas sweater. You probably know what I mean, shirts with big snowmen or a lot of Santa Clauses on. I have always hated those kind of shirts, but I have to prove to others and myself that we can wear a Christmas sweater, without making our outfit ugly. I found two decent-looking shirts with Christmas pattern on. If you put on a stylish skirt or pants, and matching it with the super stylish shoes, you will get a very beautiful Christmas outfit. PS. I would die for these shoes. I have never seen prettier shoes.

Get the blue sweater here, black sweater here, jeans here, skirt here, black boots here, blue boots here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar