lördag 12 december 2015

Home Sweet Home





Nu har jag fått komma hem till min lägenhet. Vi har haft det väldigt roligt i Vasa, men som man säger, borta bra men hemma bäst. Idag har det förstås blivit mera shopping, köpte bl.a en ny Guess plånbok, den förra började vara i dåligt skick. Jag älskar märket Guess, allt dom designar är väldigt snygg och priset är inte så farligt dyrt heller. Fick min plånbok lite billigare då den var på rea, hade lite tur. Vi har också hunnit vara på en ny jul konsert i Vasa kyrka. Som mat så åt jag en väldigt god kycklingciabatta från Restaurangen Rosso. Nu snart börjar det vara natt i Finland, så jag skall sätta mig i soffan och ta det lugnt en stund förrän det blir läggdags.

Now I´m back at my apartment. We have had a great time in Vaasa, but as they say, there´s no place like home. Today, I have been shopping some more, I bought among other things a new Guess wallet, my former wallet was in a bad condition. I love the brand Guess, everything they design is very stylish and the price is not so dangerous expensive either. The wallet was on sale so I got it a little cheaper, I had a little luck. We have also been to a new Christmas concert in Vaasa Church. As food I ate a very good chicken ciabatta from the restaurant Rosso. Soon it will be night in Finland, so I will just sit down on the couch and take it easy for a while until it will be bedtime for me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar