fredag 11 december 2015

Royal for a day







Idag har det blivit mycket shopping, pengarna har bara rullat ut från mitt konto. Men imorgon blir det ännu mera shopping, skall dock inte köpa lika mycket som idag. Vi har också varit och bowlat ikväll, jag vann, yippeee. Jag träffade också på en gentleman när vi var färdig bowlat. Han satte på våra jackor, det är väldigt sällan som man träffar på en sådan man. Vi skulle behöva flera av såna män. Nu har vi iallafall kommit till hotellet, Sokos Hotell Royal Vasa, så då blir det en lugn film kväll före det blir läggdags. Pyjamasen är på, sminket skall bort, och sen får jag bara sätta fast mina ögon och bara sova. Godnatt.

Today we have been shopping a lot, money has just rolled out of my account. But tomorrow it will be even more shopping, I will probably not buy as much as I did today. We have also been bowling tonight, I won, yippeee. I also met a gentleman when we were finished with bowling. He put on our jackets, it is very rare that you meet such a gentleman. We need more of that kind of men. Now we are at the hotel, Sokos Hotel Royal Vaasa, so now we will just have a quiet movie night before it is bedtime. The pajamas are on, the makeup will be removed, and then I can just close my eyes and just sleep. Good night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar