fredag 11 december 2015

Romance or Seduction



Om några minuter skall vi börja köra mot Vasa för lite shopping, men jag tänkte att jag skulle hinna sätta in ett blogg inlägg före. Igår köpte jag två Victoria´s Secret parfym flaskor, jag skulle bara köpa en, men jag kunde inte välja mellan Amber Romance och Pure Seduction så därför tog jag båda. De som bor i Finland kan köpa dem från Halpa-Halli, vet tyvärr inte var man kan köpa dem utomlands.

In a few minutes we will start driving to Vaasa for some shopping, but I thought I would have time to put up a blog post before. Yesterday I bought two Victoria's Secret perfume bottles, I was only going to buy one, but I could not choose between Amber Romance and Pure Seduction so therefore I took both. Those living in Finland can buy them from Halpa-Halli, unfortunately I don´t know where to buy them in other countries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar