måndag 21 december 2015

Inside my little bubble

Blä, jag håller just nu på att göra mig redo för att gå till jobbet. Det är bara 3 dagar kvar till Jul nu, och det är då som jag har som minst energi för att jobba. Julen är en av dom bästa tiderna i året, stämningen, musiken, maten och snön, allt är i ett enda stort paket. Men nu får jag hoppa ut från min lilla Jul bubbla och sätta på mig arbetskläderna, man får väl inte ta julledigt ännu.
Efter jobbet kommer jag att lägga upp alla mina dröm ställen som jag vill besöka, kika in då och se om din stad hamnar här.

Yuck, I´m making myself ready to go to work. There are only 3 days left to Christmas, and it´s then when I have the least energy to work. Christmas is one of the best times of the year, the atmosphere, the music, the food and the snow, everything is in a one big package. But now I have to jump out of my little Christmas bubble and put on my work clothes, I better not take Christmas break yet.
After work, I will put up all my dream places that I want to visit, take a look at my blog then and see if your city ends up here.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar