tisdag 22 december 2015

Love them or don´t love them



Vad tycker ni om att jeans jackor och utsvängda jeans har kommit tillbaka till mode världen. För mig är det lite förvirrande. När jag var yngre så var jeans jackor och utsvängda jeans moderna, alla hade på sig dem. Men sedan så hände nåt, mode världen kom på att jeans jackor var helt ur mode. Jag älskade ju min jeans jacka, och nu så måste jag ge bort den. Så jag sålde den.
Och sedan har vi ju också jeansen. Jag kommer ihåg att jag hade ett par ljus blåa utsvängda jeans, dom var hur snygga som helst. Så när raka jeans blev moderna så hade jag väldigt svårt att ge upp dem. Men jag måste ju göra det, annars skulle jag ju ha klätt mig helt omodernt.
Så jag ändrade mig och började använda raka jeans istället, fast jag hatade dom och tyckte att de var fruktansvärt fula. Men nu har någonting hänt. För nu älskar jag raka jeans, och tycker att utsvängda jeans är mindre vackra. Så om jag känner mig rätt, så kommer jag att älska utsvängda jeans och jeans jackor igen, det kommer bara att ta en lite stund att vänja mig vid dem.
Så här kommer ett tips. Sälj aldrig dina kläder som har blivit omoderna, för om några år kan de ha blivit moderna igen. Jag önskar att jag hade mina jeans och min jeans jacka kvar.
Så om du undrar om du kan använda båda klädes plaggen igen. Kolla då på Olivia Palermo och Nina Dobrev, de klär sig både snyggt och modernt på samma gång. Jag får väl ta och köpa nya jeans och jackor nu då.

What do you think about, that denim jackets and flared jeans have come back into the fashion world. For me it is a bit confusing. When I was younger, denim jackets and flared jeans were modern, everyone was wearing them. But something happened, the fashion world realized that denim jackets were completely out of fashion. I loved my jacket, and now I had to give it away. So I sold it.
And then, we also have jeans. I remember I had a pair of light blue flared jeans, they were so beautiful. So when straight jeans became fashionable, It was very hard to give them up. But I had to do it, otherwise I would have been so out of fashion.
So I changed my mind and started using straight jeans instead, though I hated them and thought they were hideous. But now something has happened. Because now I love straight jeans, and I think that flared jeans are less beautiful. So if I know myself right, then I will soon love flared jeans and denim jackets again, it will just take a little time to get used to them.
So here's a tip. Never sell your clothes that have become out of fashion, because in a few years, they will probably be modern again. I wish that I still would have had my jeans and my denim jacket.
So if you are wondering if you can use both the clothing pieces again. Then check out on Olivia Palermo and Nina Dobrev, they dress both stylish and modern at the same time. I'll guess that I have to buy a new pair of jeans and jackets now.
 
Do you want to buy the clothes from the pictures, you can find them at nelly.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar