måndag 28 december 2015

My teenage dream






Jag vet att de flesta redan har sett årets Victoria´s Secret fashion show i NY. Men jag tänkte ändå sätta upp den. När jag var tonåring så drömde jag om att få bli en av änglarna. Drömmen gick ju som alla vet inte i uppfyllelse, men inte gråter jag för det. Javisst, det skulle ha varit en ära att få gå på den catwalken, men just nu njuter jag bara av att få äta vad jag vill, när jag vill det, och bara titta på showen istället.

I know most of you have already seen this year's Victoria's Secret fashion show in NY. But I will still put it up on my blog. When I was a teenager I dreamed about becoming one of the angels. My dream didn´t happend, as you all know, but I´m not weeping for that. Sure, it would have been an honor to walk on that catwalk, but right now I'm just enjoying that I can eat what I want when I want it, and just watch the show instead.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar