tisdag 15 december 2015

On my wishlist









Det är bara lite mera än en vecka kvar till julen. Mina julklappar är redan köpta, eller jag har bara en kvar. Men jag vet redan vad jag skall köpa så det är ingen stress med det. Dom här sakerna är på min önskelista. Jag får knappast inte någon av dem, men det är alltid roligt att drömma om dom. När man var liten ville man ha en massa julklappar, men nu är det roligare att ge klappar åt andra barn. Plus nu ser man mera fram emot själva julen, när hela familjen får samlas.

It's just a little more than a week left until Christmas. My Christmas presents are already purchased, or I only have one left. But I already know what I will buy so there is no stress with that. These things are on my wish list. I will probably not get any of them, but it's always fun to dream about them. When you were little you wanted to get a lot of Christmas presents, but now it's more fun to give presents to other children. Plus, now you look more forward to the Christmas evening, when the whole family gets together.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar