måndag 14 december 2015

Sthlm in my heart


Den här veckan jobbar jag kvälls skifte, jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i det. Men det är bara att stiga upp och kämpa på, man jobbar ju inte kvällar för evigt. Jag tänkte blogga nu förrän jag måste börja göra mig redo. Här är några av de bilder som vi fotade i Vasa, de är fotade i vårt hotell rum. Varför jag har ett hjärta över Stockholm är för att jag älskar den staden, jag har bara varit dit två gånger, men jag föll för den staden direkt. Jag hoppas att jag får den chansen att bo där någon gång.

This week, I work evening shift, I must admit that I am not so fond of it. But I have to just get up and work, I don´t work in the evenings forever. I thought that I should blog now until I have to start making me ready. Here are some of the photos we took in Vasa, they are shot in our hotel room. Why I have a heart of Stockholm is because I love that city, I've only been there twice, but I fell for the city right away. I hope I get the chance to live there sometime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar