fredag 8 januari 2016

Bomberjack




Just nu så städar alla mina grannar, dom tar helg. Men inte jag, jag hamnar att jobba i lite mera än 5 timmar, förrän jag kan ta helg. Men det är inte så mycket, så jag skall väl klara av det.
Igår bloggade jag om Doutzen och hennes snygga bomberjacka, så jag tänkte visa er några jackor som liknar hennes.
Den första mörkröda jackan är verkligen snygg, den är dock väldigt dyr. Men jag måste ta med den, eftersom jag själv vill ha den. Den kostar ungefär 200€, så de som inte har råd med den kan välja någon av dom andra tre.
När man ser jackorna ensamma på bild, så ser dom inte så snygga ut. Men om du sätter ihop en outfit på dig och sedan sätter på dig jackan så blir det snyggt och modernt. Så ta och köp en och bli den modernaste i stan.

Right now,  all my neighbors are cleaning, and celebrating that it is friday. But not me, I have to work in a little more than 5 hours, until I can celebrate. But it´s not so much, so I will make it.
Yesterday I blogged about Doutzen and her stylish bomber jacket, so I wanted to show you some jackets that is similar to hers.

The first dark red jacket is really stylish, it´s however very expensive. But I have to show it, because I want it very much. It costs about 200, so those who can not afford it can choose one of the other three. 
When you see the jackets alone on the photo, they don´t look so great. But if you put together an outfit on you, and then put on the jacket, it will be stylish and modern. So buy one and be the most modern in town.

Bug the dark red jacket here, the black jacket here, the blue jacket here, the pink jacket here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar