fredag 1 januari 2016

When you get what you want


Här får ni ett bild hav av min nyårsafton som var igår kväll. Det var en av dom bästa nyår som jag har varit med om. Jag hade ett gott sällskap, vi åt god mat med 3 olika kötträtter, vi fick efter det en god citron ostkaka till efterrätt. Efter det så dansade vi pingvin dansen, som tur var så filmade vi inte. Det såg knappast professionellt ut, men jag är ju ingen dansare, så inte hade jag förväntat mig att det skulle se bra ut. Vi tog sedan på oss jackorna och tvingade oss ut i kölden, för att få se några raketer. De var fina som vanligt, inte det enklaste att få på bild. Speciellt inte då man fryser, och ångorna från munnen suddar ut fotot. När klockan blev för mycket så drog vi hem igen.
2015 var ett hyfsat bra år, men jag tror att 2016 kommer att bli ett ännu bättre år. Jag hoppas att alla ni får ett bra år med många nya möjligheter. Man brukar ju alltid ge ett nyårslöfte, men eftersom jag alltid bryter dem så ger jag inte några i år, utan jag kör bara på som vanligt, så får vi se vad som händer. Ingenting är omöjligt.

Here you will get a photo ocean from my New Year's Eve that was last night. It was one of the best New Year celebration that I have been through. I had a good company, we ate good food with 3 different meat dishes, we ate after that a good lemon cheesecake for dessert. We also danced the penguin dance, luckily we did not shoot that. It probably didn´t look professional, but I'm not a dancer, so I didn´t expect that it would look good. We then put our jackets on and forced us out in the cold, to see some fireworks. They were beautiful as usual, not the easiest to get picture´s. Especially not when your ice cold, and the steam from the mouth is blurring the photo´s. When it got late we went back home.
2015 was a pretty good year, but I think 2016 will be an even better year. I hope that all of you will have a good year with many new opportunities. I always used to give a New Year's resolution, but because I always break them, I will not give any this year, I will just live on as usual, and then we will see what happens. Nothing is impossible.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar