fredag 1 januari 2016

Only mine



Igår när vi firade nyårsafton så hade jag på mig snygga och söndriga jeans från H&M. De är kanske inte dom bekvämaste men de är så snygga, tyvärr så är de slutsålda. Skorna är en av mina favoriter, de är också köpta från H&M, också slutsåld. Min cardigan köpte jag från VILA för flera år sedan, så tyvärr finns den inte kvar. Men jag hittade en som har samma färger på zalando. Mitt halsband och örhängen är köpta från Gina Tricot.

Yesterday when we celebrated New Year's Eve, I wore stylish and ripped jeans from H&M. They are not that comfortable, but they are so stylish, unfortunately they are sold out. The shoes are one of my favorites, they are also bought from H&M, also sold out. I bought my cardigan from VILA several years ago, so unfortunately they are sold out. But I found one that has the same colors on Zalando. I bought my necklace and earrings from Gina Tricot.

If you want to have almost the same clothes as I do, you can buy the jeans here, cardigan here and shoes here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar