fredag 1 januari 2016

H.N.Y. to everybody

Gott Nytt År 2016. Nu är det 01.01.2016, yippeee. Jag sade i mitt förra inlägg att jag inte skulle fira nyår i år, men jag blev bjuden på nyårs fest till min systers, så självklart tackade jag ja. Vi har haft det väldigt roligt. Vi fick en underbar god mat, vi fick umgås och se en massa fina raketer. En bra början på 2016. Det är natt i Finland nu så jag skriver mera imorgon och går och sover istället, men GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA.

Happy New Year 2016. Now it is 01.01.2016, yippeee. I said in my last post that I would not celebrate New Year this year, but I was invited to a New Year party from my sister, so of course I said yes. We enjoyed it very much. We got a wonderful good food, we got to hang out and see a lot of nice fireworks. A good start in 2016. Right now it´s night in Finland, so I will write more tomorrow and go and sleep instead, but HAPPY NEW YEAR TO YOU ALL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar