tisdag 23 februari 2016

A good day



Idag är en bra dag, för jag har nu äntligen, efter lite mera än en vecka fått tillbaka min älskling. Och nej, jag pratar inte om en människa, utan om min gamla dator. För snart 2 veckor sen så gick den sönder, och jag hade allt på den. En massa foton, dokument från jobbet, en massa saker som jag vill sätta upp på bloggen och en massa annat. Jag var så rädd att förlora allt, men som tur så hade jag en duktig kille som gjorde så att jag inte förlorade något och ändå fick datorn fixad, jag är så glad att ha den tillbaka.
Att få ha 2 datorer gör att man känner sig lite säkrare att blogga, om en går sönder så har jag ju alltid en annan att blogga på. Så mitt råd till andra bloggare är att köpa två datorer, för när min enda dator gick sönder, så fick jag panik när jag inte kunde blogga. Man är tyvärr för beroende av den.

Today is a good day, Finally, after a little more than a week, I got my darling back. And no, I'm not talking about a human, but about my old computer. Nearly two weeks ago it died, and I had everything on it. A lot of photos, documents from work, a lot of things that I wanted to put up on the blog and a lot more. I was so afraid to lose everything, but I was lucky, I had a good guy who fixed my computer, without losing everything, I'm so happy to have it back. 
To have two computers makes you feel a little safer to blog, if it breaks, I've always have another computer where I can blog. So my advice to other bloggers is to buy two computers, because when my only computer died, I panicked when I couldn't blog. Unfortunately we depend on a good computer every day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar