fredag 5 februari 2016

A little bling bling



Nu är det Fredag igen, så skönt. Jag skall bara jobba i 5 timmar idag, efter det så får jag ta helg. Att få vara ledig i två dagar är som en liten semester för mig. När jag jobbar så har jag alltid på mig samma arbetskläder, precis varje dag. Så när helgen kommer vill jag städa upp mig ordentligt med en massa smycken och snygga kläder. Det här är några foton som min syster att fotat. Hon är en bra fotograf, hon hittar alltid dom rätta stunderna att ta foton av mig. Jag älskar lite bling bling, speciellt dragkedjorna på kläderna, dekorerad med snygga smycken.
Att bara fota av det, sätter extra bling i vardagen. Så vad tycker ni om dom här foton som hon har tagit! Snygga, eller hur! Jag kan säga så eftersom jag knappt syns på alla foton. =)

Now it's Friday again, so nice. I'll just have to work for 5 hours today, after that, I get to take weekend. To be off from work for two days is like a little vacation for me. When I work, I'm always in the same work uniform, every single day. So when the weekend comes, I want to clean up myself properly with a lot of jewelry and fancy clothes. Here are some photos that my sister have photographed. She is a great photographer, she always finds all the right moments to take photos of me. I love a little bling bling, especially the zippers on the clothes, decorated with stylish jewelry. 
If you simply take a picture of that, it will put extra bling in all the work days. So what do you think about all the photos that she has taken! Beautiful, right! I can say so because you can barely see me in the photos. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar