torsdag 4 februari 2016

My healthy meal



Så här ser min Lunch och Middag ut idag. Eftersom jag jobbar på en konstig tid så måste jag para ihop dom två måltiderna. Jag måste börja erkänna att jag tycker mycket mera om att äta nyttigt, det hade jag inte trott. Jag är ju en gottegris, så jag ville ju bara äta onyttig mat. Jag börjar nu närma mig mitt första mål. Jag skall bara gå ner 1 kilo till så är jag framme vid mitt första stop. Man börjar känna sig så mycket hälsosammare nu, och som jag känner mig nu så kommer jag definitivt att klara mitt mål till sommaren.
 
Here's my lunch and dinner that I'm having today. Since I work at a strange time, I have to pair the two meals together. I have to start to admit that I like eating healthy so much more, I hadn't thought that. I have a sweet tooth, so I just wanted to eat unhealthy food. I'm now starting to approach my first goal. I only have to lose one more kilo, and then I'll arrive at my first stop. I'm starting to feel much healthier now, and I feel now, that I'll definitely will get to my goal for the summer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar