tisdag 2 februari 2016

An explosion


Här så får ni en blick av hur det går med renoveringen i min lägenhet. Jag fick värsta chocken när jag klev in och såg detta. Hur skall dom få ordning på det här. Nu fattar jag att jag aldrig skulle ha kunnat bo där, oavsett om jag skulle jobba på morgonen eller kvällen. En kvinna behöver en dusch och en toalett, så jag föredrar nog verkligen att bo hos min syster.
Jag kom just hem från jobbet. Imorgon behöver jag bara jobba i fem timmar, så jag skall försöka hinna gå och fixa min andra dator före jag går till jobbet. Sen jag köpte en till dator, så har jag märkt hur bra det är med två. Jag vill inte ha en massa viktiga saker och en massa saker som kan dra virus till sig på en dator. Så för en bloggare så lönar det sig att ha två. Går en sönder så har du alltid en till.

Here you'll get a look of how it goes with the renovation in my apartment. I got the worst shock when I walked in and saw this. How will they fix this. Now I understand that I would never have been able to stay there, whether I'd work in the morning or evening. A woman needs a shower and a toilet, so I definitely prefer to stay with my sister. 
I just got home from work. Tomorrow I just need to work for five hours, so I will try to go and fix my other computer before I go to work. Since I bought a new computer, I've noticed how good it is to have two. I don't wont to have a lot of important things and a lot of things that can give viruses on the same computer. As for a blogger, it pays to have two. If one break, then you always have another one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar