lördag 13 februari 2016

Born to be great




Zuhair Murad är en känd mode designer från Libanon. Han började skissa upp klänningar redan när han var 10 år. När jag var 10 år så visste jag inte ens vad mode var, plus jag kunde ju knappt rita något. Så duktig var han, och han är ännu bättre idag. Dom flesta kändisarna har någon gång burit hans klänningar när dom har gått på olika galor. Bl.a Carrie Underwood, Nina Dobrev, Taylor Swift, Blake Lively, Jennifer Lopez, Christina Aguilera och många många fler. Listan är lång, så jag kan inte räkna upp alla. Men alla vill bära hans klänningar. Jag också. När Sofia Vergara gifte sig med sin Joe Manganiello förra året så gifte hon sig i hans klänning. Så snyggt.
Så om jag gifter mig någon gång och om jag får tillräckligt med pengar, så skulle jag gärna bära en brudklänning designad av Zuhair Murad.

Zuhair Murad is a famous fashion designer from Lebanon. He began sketching dresses, when he was 10 years old. When I was 10, I didn't even know what fashion was, plus I could hardly draw anything. So good was he, and he is even better today. Most celebrities have at least once had his dresses on, when they have gone to different awards. Among others Carrie Underwood, Nina Dobrev, Taylor Swift, Blake Lively, Jennifer Lopez, Christina Aguilera and many many more. The list is long, so I can't put up all. But everyone wants to wear his dresses. Me too. When Sofia Vergara married her Joe Manganiello last year, she married in his dress. So beautiful.
So if I ever get married someday and if I get enough money, I'd love to wear a wedding dress designed by Zuhair Murad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar