måndag 1 februari 2016

In the center of Sandsund


Nu har jag jobbat färdigt för idag. Sitter just nu i sängen hos min systers. Jag saknar redan min egen lägenhet. Jag menar, borta är alltid bra, men hemma är alltid bäst. Men nog skall det här gå bra också. Det är ju skönt att inte behöva höra borrandet i väggarna hela tiden. Så det blir nästan som en semester för mig. Att få bo hos min syster kommer att bli roligt, vi står varandra så nära. Så nu behöver jag inte köra så långt om jag vill träffa henne. Och eftersom vi båda försöker gå ner i vikt till sommaren, så kommer vi säkert att vara ett stöd för varandra. Får se hur många kilon jag har tappat om en månad..
Nu ska jag väl börja ställa mig och sova. Skulle jag vara hemma så skulle jag säkert vara uppe ännu i 3 timmar. Men när man bor hos någon annan, så börjar man automatiskt sova när de far och sover. Så godnatt på er. Vi syns imorgon.

Now I'm finished working for today. I'm currently sitting in the bed in my sister house. I already miss my own apartment. I mean, gone is always good, but home is always the best. But of course this will be good too. It's nice to not have to hear when they are drilling in the walls all the time. So it's almost like a vacation for me. Having the chance to stay at my sister's house will be fun, we are so close. So now I don't have to drive far, if I want to meet her. And since we are both trying to lose weight for the summer, we will certainly be supportive of each other. Let's see how many kilos I have lost in a month. 
Now I have to go and sleep. If I would be home I would probably be up 3 more hours. But when you live with someone else, then you start to automatically sleep when they go to sleep. So Good night to you all. See you tomorrow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar