måndag 1 februari 2016

Home Sweet Home


Idag är det Måndagen den 1 Februari, vilket betyder att det börjar vara dags för mig att flytta ut från min lägenhet en stund. Som jag redan har skrivit några gånger, så håller de på att renovera i mitt höghus. Imorgon så ska de börja renovera i min lägenhet. Eftersom jag jobbar på kvällen och det är så mycket ljud när dom borrar i väggen, så har jag valt att flytta ut tills det blir färdigt. Jag kommer nu att bli Sandsund bo, jag flyttar ihop med min syster och hennes familj. Så nu blir det slut på långa sovmorgon. Om ca 2 timmar så skall jag börja jobba, efter det så åker jag hem efter mina kläder och det som jag kommer att behöva, och sen så säjer jag tack och hej till mitt wc. För när jag kommer tillbaka så har allt kakel bytts ut. Det kommer att bli så snyggt, visar sen resultatet åt er.

It's Monday today, the February 1, which means that it's time for me to move out from my apartment for a while. As I have already written a few times, they are renovating in my apartment building. Tomorrow they'll start renovating my apartment. Since I work at the evening and there is so much noise when they drill in the walls, I have chosen to move out until it's complete. So I will stay in Sandsund for at least a month, I'll be moving in with my sister and her family. So now I can't sleep a long time in the mornings anymore. In about two hours I will start working, after that I'll go home and getting my clothes that I'll need, and then I will say thank you and goodbye to my toilet. Because when I come back to my apartment, all tile has been replaced. It will be so beautiful, I will then show you the results.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar